July 22, 2019
Share Save Report Follow Hide
Price
4,480,040
Hurghada Gouna , Red Sea
Sedra real estate
Other Ads
Show Number
Not Available
Sign in to be able to contact the seller
Login
About Product
Views : 701

مميزات إضافية

عنوان العقار: Gouna, Red sea

السعر: 4,480,020 جنيه مصرى
التفاصيل المالية:
المقدم: 448002 جنيه مصرى
عدد الأقساط: 20
قيمة القسط: 201600.9 جنيه مصرى
نوع القسط: ربع سنوى

نوع المصيف: شاليه
حالة التشطيب: سوبر لوكس
المساحة بالمتر المربع: 180 م2
رقم الطابق: 1
إجمالى عدد الطوابق: 1
عدد غرف الاستقبال: 3
عدد الغرف: 3
عدد دورات المياه: 3

الأرضية:سيراميك خشب بورسلين
تطل على: crystal lagoon
رسوم الصيانة: 700 للمتر الواحد
عمر العقار: 2020

رخصة العقار: Coastal Residential
نوع الملكية: مسجلة

الوصف

شاليه للبيع في سوان ليك حسن علام الجونة يتكون من

3 غرف نوم
3 حمامات
1 غرفة ماستر
استقبال 3 قطع
في ميلان
مطبخ

مرحبا بكم في سوان ليك الجونه الجونة
تقع Smack في قلب مدينة الجونة في عالم حميم من الشواطئ الرملية البيضاء التي تمتد لتغلي البحيرة الشفافة الواضحة والأسطح المقببة بالشمس والخضر المتموجة. خطوة إلى واقع يشبه الحلم حيث المنازل اليونانية السيكلادية من غريب الأطوار الجميلة تقف بفخر كبيانات جريئة من التألق المعماري لمزج في وئام تام مع السماء والأرض والبحر. انضم إلى سوان ليك الجونه مجتمعًا حصريًا على البحر الأحمر ، وانطلق بدون جهد إلى عالم الجونة المفعم بالحيوية الاجتماعية للاستمتاع بوسائل الراحة المتميزة والخبرات التي لا تنسى والتي لا يتم تقديمها في أي مكان آخر.

الموقع في الجونة
تقع في قلب الجونة. على بعد دقائق قليلة من المحاور الرئيسية في الجونة ،
ابو تيج مارينا وامتداده الجديد ، المرسى الجديد ومنطقة وسط المدينة ، على بعد 25 كم شمال الغردقة ، على بعد أربع ساعات من العواصم الكبرى في أوروبا.

البحيرات البلورية
وفقًا لليونانيين ، فإن الماء أو "Neró" هو "الأم ومصفوفة الحياة ، الأم والمتوسطة". لذلك ، عقدت سوان ليك الجونة شراكة مع كرستال لاجونز لتطويق جميع الشقق مع إطلالات مهدئة بزاوية 360 درجة على جنة الشاطئ. من خلال الاستفادة من أحدث التقنيات ، تتحول المناظر الطبيعية إلى شواطئ رملية بيضاء خلابة تسمح باستخدام مستدام على مدار السنة. لذلك ، سواء كنت ترغب في أخذ حمام شمسي طوال اليوم أو تفضل الانضمام إلى مرافق الرياضات المائية على شاطئ البحر ، تضمن سوان ليك الجونهتلبية كل مزاجك.

Description

Chalet for sale in swanlake hassan allam elgouna consists of:

3 bedroom
3 bathrooms
1 masterbedroom
reception 3 pieces
ac's
kitchen

WELCOME TO SWANLAKE EL GOUNA
Smack in the heart of El Gouna lies an intimate world of white sandy beaches stretching to spoon the crystal-clear lagoon, sun-kissed rooftops and undulating greens. Step into a dream-like reality where Greek Cycladic houses of beautiful eccentricity proudly stand as bold statements of architectural brilliance to blend in absolute harmony with the heavens, earth and sea. Join Swan Lake El Gouna red sea exclusive community and glide effortlessly into the socially spirited world of El Gouna to enjoy premium amenities and memorable experiences not offered elsewhere.

LOCATION IN EL GOUNA
Located in the Heart of El Gouna; a few minutes away from El Gouna's main hubs,
Abu Tig Marina and its new extension, the New Marina and the Downtown Area, 25 Kilometers north of Hurghada, a four hour flight from Europe's major capitals.

CRYSTAL LAGOONS
According to Greeks, water or “Neró” is “life’s mater and matrix, mother and medium”. Therefore, Swan Lake El Gouna partnered with Crystal Lagoons to surround all condos with soothing 360 degree views of beach paradise. By utilizing cutting-edge technology, landscapes are transformed into picturesque sandy white beaches allowing sustainable year-round use. So, whether you desire to sunbathe all day or prefer to join water sport amenities on the beachside, Swan Lake El Gouna guarantees to cater to your every mood.