August 7, 2019
Share Save Report Follow Hide
Price
2,300,000
6th Of-October , Giza
Properties Today
Other Ads
Show Number
Not Available
Sign in to be able to contact the seller
Login
About Product
Views : 605

Egypt Real Estate , Giza , 6th Of October , October Park , iVilla Roof Type B Resale At October Park

i Villa B Roof Corner Total Area: 269 Sq.m

A Villa within a Villa. Design to accommodate a 3-piece Reception overlooking the Terrace, a large Dining area, a Guest Toilet, a spacious Kitchen and a Maid’s Room. On the Top Floor: One Master Bedroom with its own private Dressing and Bathroom, 2 Bedrooms, a Bathroom and a Storage Room. This design includes a spacious Roof for entertaining and Living.

-What does it mean to live inside a park?

live life surrounded by absolute green
Living in a Park is not like living anywhere else. Your home resides in a refreshing atmosphere of greenery amongst the woods, fountains and lush grass. Enjoy relaxing here in your home, surrounded by nature.
Enjoy life in Cairo in Mountain View October Park. With an exclusive range of luxury houses of American architecture nestled in acres of garden parks. Far away from the stress of city life, there are panoramic lake views, tree-lined boulevards and outdoor fitness trails.

Facility Management

In order to assist you with everyday details, Mountain View October Park provides a wide range of Facility Management services, including security, landscaping, maintenance and housekeeping. For a successful environment, we bring to you KEY, a leading international Facilities Management company that provides top notch services 24/7.

Mountain View October Park is a new spacious environment. Clean air and stylish homes within acres of green landscape are combined to create the perfect, secure and comfortable family life. Whether enjoying a stroll along the lake or taking time off to relax in one of our peaceful and leafy gardens. The compound offers a wide range of means to experience the park life. Acquire a lifestyle you want and attain a life to look up to with Mountain View October Park. .
عقارات مصر، الجيزة، السادس من أكتوبر، أكتوبر بارك،اي فيلا رووف ريسيل في أكتوبر بارك

المساحة الإجمالية: 269 متر مربع

فيلا داخل فيلا. تصميم لاستيعاب مكتب استقبال من 3 قطع يطل على التراس ومنطقة طعام كبيرة ومرحاض للضيوف ومطبخ واسع وغرفة خادمة. في الطابق العلوي: غرفة نوم رئيسية واحدة بها ملابس خاصة وحمام ، غرفتي نوم ، حمام وغرفة تخزين. يتضمن هذا التصميم سقفًا واسعًا للترفيه والمعيشة.

ماونتن فيو أكتوبر بارك هو بيئة واسعة جديدة. يتم الجمع بين الهواء النقي والمنازل الأنيقة داخل فدادين من المناظر الطبيعية الخضراء لخلق حياة عائلية مثالية وآمنة ومريحة. سواء كنت تتمتع بنزهة على طول البحيرة أو أخذ إجازة للاسترخاء في واحدة من حدائقنا الهادئة والمورقة. يقدم المجمع مجموعة واسعة من الوسائل لتجربة حياة المنتزه. احصل على نمط الحياة الذي تريده وحقق حياة تبحث عنها في ماونتن فيو أكتوبر بارك.

إن تربية أطفالك ضمن مجتمع متوازن ومتماسك يتقاسم القيم نفسها، يأتي على قمة أولوياتنا لإعدادهم لمستقبلهم. يشهد لهم تطوير وتنمو مضمونة من حقيقة أنها يتم طرحها داخل المجتمع من اختياراتك وبين محيط صحي من المساحات الخضراء الغنية والمناظر الطبيعية الموجودة في مختلف المرافق في الهواء الطلق
في قلب مدينة 6 أكتوبر، بجوار الطريق الدائري مباشرة، على بعد 5 دقائق من المحور، ويمكن الوصول إليها من الطريق الدائري ومن طريق القاهرة - أليكس الصحراوي، موقع متميز يطل على أهرامات الجيزة العظيمة.

سوف يكون منزلك في غضون 7 دقائق من مركز الأعمال في القرية الذكية، فضلا عن 8 دقائق من ميدان جهينة وسط مدينة 6 أكتوبر، مع مراكزها الرياضية الفاخرة، والرعاية الصحية والترفيه والتعليم والمتحف المصري الجديد الكبير.
سوف تكون على بعد 9 دقائق من المهندسين وبقية القاهرة، و 7 دقائق من أليكس رود

من أجل مساعدتك في التفاصيل اليومية، يوفر ماونتن فيو أكتوبر بارك مجموعة واسعة من خدمات إدارة المرافق، بما في ذلك الأمن والمناظر الطبيعية والصيانة والتدبير المنزلي. من أجل بيئة ناجحة، نأتي إليكم كي، الشركة الرائدة في إدارة المرافق الدولية التي توفر الخدمات من الدرجة الأولى 24/7.

Similar Ads
شقه للبيع بلزقازيق September 30, 2019 Price: 500000